ΜαγειρικήΣχέσεις

Τα φαγητά για δυνατό σεξ μετά τα 40

 Είμαστε μεγαλύτεροι και πιο τολμηροί. Η αυτοπεποίθησή μας ανεβαίνει στα ύψη. Ξέρουμε τι μας αρέσει στο κρεβάτι και, αν είμαστε σε μακροχρόνιες σχέσεις, πιθανότατα το γνωρίζουν και οι σύντροφοί μας. Αλλά οι διακυμάνσεις των ορμονών μπορεί να είναι μια φασαρία στην κρεβατοκάμαρα. Καθώς εμφανίζονται περιεμμηνοπαυσιακά και εμμηνοπαυσιακά συμπτώματα, το σώμα μας αλλάζει και αυτό σημαίνει πτώση των επιπέδων των οιστρογόνων.

Η ύπαρξη υψηλότερων επιπέδων οιστρογόνων στο σώμα προάγει τη λίπανση του κόλπου και αυξάνει τη σεξουαλική επιθυμία. Ob-gyn Hilda Hutcherson, αναπληρώτρια κοσμήτορας στην ιατρική σχολή του Πανεπιστημίου Columbia και συγγραφέας του What Your Mother Never Told You About Sex, εξηγεί ότι όταν τα επίπεδα οιστρογόνων αρχίζουν να μειώνονται, ο κολπικός ιστός τείνει να γίνεται λεπτότερος, ξηρότερος και λιγότερο ελαστικός. Φυσικά, όταν δεν είστε υγροί και ελαστικοί, το σεξ είναι λιγότερο ευχάριστο, επομένως είναι λιγότερο πιθανό να το θέλετε. Το οιστρογόνο είναι επίσης γνωστό ως «η ορμόνη ομορφιάς» για το ρόλο του στην προώθηση του ελαστικού δέρματος και των υγιών, πυκνών μαλλιών, ιδιότητες που κάνουν πολλούς από εμάς να νιώθουμε επιθυμητοί. Η τεστοστερόνη, τόσο στους άνδρες όσο και στις γυναίκες, παίζει ρόλο στη σταθερότητα της διάθεσης και τη σεξουαλική απόδοση, κερδίζοντας το παρατσούκλι «η ορμόνη mojo».

Εάν πιστεύετε ότι τα επίπεδα των ορμονών σας αλλάζουν – ή έχετε ανησυχίες για την υγεία, όπως επώδυνο σεξ – μιλήστε με τον πάροχο υγειονομικής περίθαλψης. Αυτός ή αυτή μπορεί να κάνει μια ιατρική αξιολόγηση και, ανάλογα με τα ευρήματα, μπορεί να συστήσει θεραπεία όπως φαρμακευτική αγωγή ή θεραπεία. Γνωρίστε επίσης ότι υπάρχουν πολλές προσαρμογές στον τρόπο ζωήςμπορείτε να φτιάξετε, όπως να μειώσετε το αλκοόλ και να εφοδιάσετε με λιπαντικό, που μπορεί να υποστηρίξει τη σεξουαλική ευχαρίστηση μετά τα 40. (Συμβουλή: Για να αποφύγετε τον ερεθισμό, σκεφτείτε να παραλείψετε λιπαντικά με θερμαντικά συστατικά και συστατικά όπως γλυκερίνη ή γεύσεις.) Επιπλέον, προσέχετε τι που τρώτε μπορεί να υποστηρίξει την ισορροπία των ορμονών και την υγιή γήρανση. Τόσο στους άνδρες όσο και στις γυναίκες, αυτοί οι χημικοί αγγελιοφόροι παίζουν ρόλο στη γνώση, τη μνήμη, τη σεξουαλική ορμή, τη διάθεση, την υγεία των οστών, την ποιότητα ύπνου, τον τόνο του δέρματος, το βάρος και πολλά άλλα, λέει ο Tasneem Bhatia, ιατρός ολοκληρωμένης ιατρικής και συγγραφέας του Super Woman . Rx .Page 37 | Women In Kitchen Images - Free Download on Freepik

Έρευνα από το Ινστιτούτο Linus Pauling του Πολιτειακού Πανεπιστημίου του Όρεγκον δείχνει επίσης ότι η κατανάλωση φυτικών τροφών που περιέχουν φυτοοιστρογόνα μπορεί να βοηθήσει τις γυναίκες να αυξήσουν τα επίπεδα οιστρογόνων τους. Πάρτε λοιπόν το τηλέφωνό σας και ανοίξτε την εφαρμογή σημειώσεων. Τα ψώνια φαγητού – και οι σέξι αποδράσεις σας – μπορεί να είναι λίγο πιο διασκεδαστικά.

διάβασε και αυτό  Συνταγή: Ψωμί μακράς ωρίμανσης με ελιές και γλυκάνισο.

Τροφές που μπορούν να ενισχύσουν τα οιστρογόνα:

  • Ρεβύθια
  • Σκούρο ψωμί σίκαλης
  • Φρούτα: βερίκοκα, πορτοκάλια, φράουλες και ροδάκινα
  • Όσπρια: φακές, μπιζέλια και φασόλια
  • Ελιές και ελαιόλαδο
  • Σπόροι: λιναρόσποροι, κολοκυθόσποροι και σουσάμι
  • Προϊόντα σόγιας: τόφου, σούπα miso και γιαούρτι σόγιας
  • Λαχανικά: γιαμ, καρότα, φύτρα μηδικής, μπρόκολο, λάχανο και σέλινο

Γνωρίζατε ότι μερικοί από εμάς παρουσιάζουν αύξηση της λίμπιντο κατά την περιεμμηνόπαυση λόγω μιας αλλαγής στη σχετική ισορροπία τεστοστερόνης και οιστρογόνων; Για εκείνους των οποίων η μειωμένη λίμπιντο μπορεί να οφείλεται σε μείωση της τεστοστερόνης, εδώ είναι μερικές τροφές που μπορεί να ενισχύσουν την τεστοστερόνη επειδή είναι υψηλές σε ορισμένες βιταμίνες ή μέταλλα που σχετίζονται με την αύξηση της τεστοστερόνης (όπως βιταμίνη D ή ψευδάργυρο).

Τροφές που μπορούν να ενισχύσουν την τεστοστερόνη:

  • Σκούρα πράσινα φυλλώδη λαχανικά
  • Κρόκοι αυγών
  • Εξτρα παρθένο ελαιόλαδο
  • Κόκκινα φασόλια
  • Στρείδια
  • Ρόδια
  • Σολομός
  • Οστρακόδερμα όπως ο αστακός και το καβούρι

Όταν τελειώσετε τα ψώνια, σκεφτείτε να σπάσετε το μπλέντερ και να ετοιμάσετε ένα σέξι smoothie ή να βάλετε φωτιά στην αργή κουζίνα για ένα σούπερ σέξι δείπνο. Στη συνέχεια, διατηρήστε αυτές τις ικανοποιητικές υπερτροφές εναλλάξ καθώς προγραμματίζετε τα γεύματά σας.

Facebook Comments Box

Απάντηση