Μετά από 72 χρόνια υπαρκτής παρουσίας στην καθημερινή ζωή των πολιτών η ΔΕΗ σκέφτηκε να προχωρήσει σε μια ενέργεια που καμιά φορά μας υπενθυμίζει πως η έννοια «ανθρωπιά» δεν έχει τελειώσει ακόμα στην δική μας την εποχή.

Για πρώτη φορά επεκτείνει τις προσπάθειές της να παρέχει ισότιμη πρόσβαση και για τα άτομα με αναπηρία.

Εισάγει την νοηματική γλώσσα για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ανθρώπων που ζουν στο κοινωνικό περιθώριο εξαιτίας κάποιας σωματικής ή ψυχικής βλάβης.

Με κατευθυντήριους άξονές της τον σεβασμό και την ισότητα συμβάλλει στην οικοδόμηση ενός πιο ανθρώπινου και βιώσιμου περιβάλλοντος που δεν περικλείει μόνο ανθρώπους που κρίνονται «φυσιολογικοί», όπως η κοινωνία θέλει να τους ορίζει.

Επενδύει σε κινήσεις που θωρακίζουν τον πλανήτη απέναντι στην κλιματική αλλαγή, όπως ο μετασχηματισμός της αγοράς ενέργειας με τη χρήση ανανεώσιμων πηγών, όσο και σε υπηρεσίες που εξασφαλίζουν την ισότιμη πρόσβαση όλων, διευκολύνοντας τις ευάλωτες ομάδες.

Επιπλέον, έχει προχωρήσει σε επανασχεδιασμό του site της με ειδική μέριμνα για τα ΑμεΑ, προσθέτοντας ένα αυτοματοποιημένο εργαλείο ανάγνωσης όλων των κειμένων που βρίσκονται αναρτημένα στην ιστοσελίδα.

Μέσω της νοηματικής γλώσσας θα υπάρχει διερμηνέας  που χρησιμοποιεί την ελληνική νοηματική γλώσσα. Με αυτό τον τρόπο μπορούν να κλείνονται βιντεοκλήσεις παρουσία του εξειδικευμένου εκπροσώπου της Εξυπηρέτησης Πελάτων.

Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη Δευτέρα με Παρασκευή, από τις 9.00 το πρωί μέχρι τις 21.00 το βράδυ, ενώ για το κλείσιμο του ραντεβού αρκούν κάποια απλά βήματα χωρίς να απαιτείται ειδικό λογισμικό:

  1. Ο πελάτης συμπληρώνει τα στοιχεία του (ονοματεπώνυμο, e-mail, αριθμός κινητού)
  2. Λαμβάνει κωδικό μιας χρήσης (OTP) για ταυτοποίηση
  3. Επιλέγει τον λόγο της επικοινωνίας: Συμβάσεις / Διακανονισμοί / Λογαριασμοί
  4. Επιλέγει την ημέρα και ώρα που επιθυμεί να προγραμματιστεί το ραντεβού
  5. Λαμβάνει SMS επιβεβαίωσης προγραμματισμού του ραντεβού & e-mail με τα στοιχεία εισόδου
Facebook Comments Box

Απάντηση