Συνέντευξη της Τόνιας Γερακάρη στο Kalithea Press για το “Επικοινωνία Club”
1. Έρχονται γυναίκες και άντρες σε εσάς γιατί αισθάνονται άσχημα επειδή είναι μόνοι. Πώς το κλαμπ που δημιουργήσατε μπορεί αφ ενός να αλλάξει τον τρόπο που βλέπουν τα πράγματα και αφ’ ετέρου την διάθεσή τους;
Βεβαίως έρχονται γυναίκες και άντρες που έχουν μια απαιτητική καθημερινότητα με συνέπεια να μην μπορούν πάντα να οργανώσουν ένα πρόγραμμα ποιοτικής διασκέδασης και ψυχαγωγίας. Κάθε ψυχικά υγιής άνθρωπος αισθάνεται άσχημα όταν είναι μόνος. Η διάθεσή τους αλλάζει γιατί βρίσκουν άτομα με κοινά ενδιαφέροντα και δημιουργούν καινούργιες παρέες , φιλίες και συντροφικές σχέσεις (χωρίς αυτό να είναι αυτοσκοπός).
2. Πώς καλύπτετε την μοναξιά του Σαββατοκύριακου που βιώνουν άτομα καθ όλα επιτυχημένα στον επαγγελματικό στίβο;
Τα άτομα που είναι επιτυχημένα στον επαγγελματικό στίβο, συνήθως συνειδητοποιούν περισσότερο το κενό της ψυχικής μοναξιάς όταν έρχεται το Σαββατοκύριακο. Ακριβώς εκεί, το Επικοινωνία Club δίνει λύση μέσα από διοργανώσεις εκδηλώσεων, θεματικών events και εκδρομών (μονοήμερων η πολυήμερων) Οι προτεινόμενες συναντήσεις είναι περίπου είκοσι κάθε μήνα. Οι ενδιαφερόμενοι επιλέγουν κατά βούληση τι θα ακολουθήσουν.
3. Πόσο βεβαρημένοι είναι άντρες και γυναίκες από προηγούμενες σχέσεις; Εσείς σαν ψυχολόγος τι τους συμβουλεύετε; Χρειάζεται κάποιο είδος αποτοξίνωσης από το παρελθόν για να γίνουν ευτυχισμένοι και να βρεθούν σε μια καλή σχέση;
Τα κατάλοιπα των προηγουμένων σχέσεων (συχνά τοξικών) οφείλουν να τα διαχειρίζονται οι άνθρωποι πριν μπουν στην διαδικασία να βάλουν καινούργιες σχέσεις στην ζωή τους. Αν διαπιστώσουμε στην πρώτη συνάντηση με τον ενδιαφερόμενο ότι δεν έχει διαχειρισθεί αποτελεσματικά το “παρελθόν”, τον συμβουλεύουμε να δουλέψει περισσότερο με τον εαυτό του. Βρίσκοντας τις νέες του ισορροπίες , θα καταφέρει να γυρίσει τη σελίδα η έστω να την “σκίσει” όπως προτείνει ο Βέλγος ποιητής Achille Chav’ee (1906-1969).
4. Πώς οι γυναίκες σήμερα που φροντίζουν τον εαυτό τους βλέπουν τους άνδρες με τα παραπανίσια κιλά και πώς γενικά βλέπετε τους άνδρες που σας πλησιάζουν για να γίνουν μέλη σας;
Το ενδιαφέρον διατηρείται ζωντανό σε μία σχέση όταν υπάρχει επικοινωνία, όταν σεβόμαστε τις ανάγκες του/της συντρόφου μας και όταν φροντίζουμε τον εαυτό μας. Αν δεν συμβαίνουν αυτά, σημαίνει ότι η σχέση μας περνάει κρίση και κάτι πρέπει να κάνουμε… Το να βλέπει ο σύντροφος μας διαπασών ειδήσεις και ποδόσφαιρο, να μας αγνοεί η να μην φροντίζει τον εαυτό του είναι τα συμπτώματα, όχι το πραγματικό πρόβλημα. Όσο για τους άντρες που επιθυμούν να ενταχθούν στο Επικοινωνία Club , είναι σίγουρα άτομα κατασταλαγμένα, που μετά από μια πορεία ζωής επιθυμούν την εξωστρέφεια, την επικοινωνία και (εφόσον προκύψει) μια ουσιαστική συντροφική συνοδοιπορία. Οι άντρες που δεν εντάσσονται σε οργανωμένα κοινωνικά πλαίσια, είναι συνήθως άτομα των ευκαιριακών αναζητήσεων.
5. Στην Αθηναϊκή νύχτα και δεδομένης της κρίσης που βιώνουμε υπάρχουν γυναίκες χρυσοθήρες που προτιμούν να εξαργυρώνουν φθηνά και άμεσα τα κέρδη τους και τις ενδιαφέρει μόνο η ενοικίαση, όχι η αγορά. Πώς εσείς διαμορφώνετε τις εξόδους της ομάδας σας και μας εξασφαλίζετε σχέσεις ανθρώπινες και όχι ευκαιριακές η χρησιμοθηρικές;
Με την ίδια λογική και δεδομένης της κρίσης που βιώνουμε, υπάρχουν τόσο γυναίκες, όσο και άνδρες που στοχεύουν σε ευκαιριακές και “χρησιμοθηρικές” αναζητήσεις. Εξυπακούεται όμως ότι το Επικοινωνία Club είναι κοινωνικό club ενηλίκων, οι οποίοι είναι απόλυτα υπεύθυνοι για τις επιλογές τους και τις καλές η κακές συνέπειές τους. Σε καμία περίπτωση δεν λέμε ότι έχουμε συνεργασία με γραφείο ιδιωτικών ερευνών, ώστε να διασφαλίζονται οι επιλογές των μελών μας. Πιστεύουμε ότι τα μέλη μας διαθέτουν την απαραίτητη αξιολογική κρίση για να προστατεύουν τον εαυτό τους. Τα δικά μας κριτήρια αξιολόγησης δεν είναι γραφειοκρατικού τύπου. Δεχόμαστε ανθρώπους ευγενείς, καλλιεργημένους , με πολιτισμό και νομικά αδέσμευτους.
6. Είναι μειονέκτημα να είναι κάποιος διαζευγμένος ή η προηγούμενη εμπειρία μετράει;
Δεν είναι μειονέκτημα να είναι κάποιος διαζευγμένος αν έχει καταφέρει να μετασχηματίσει την “αστοχία” σε γνώση και δύναμη.
7. Γιατί πρέπει να έρθουμε σε σας, στο διαδίκτυο σε πολλές δημοφιλείς εφαρμογές, βρίσκονται άτομα που περιμένουν να μας γνωρίσουν σε κάθε γωνία, τους περνάτε από κόσκινο αυτούς που θα μας γνωρίσετε;
Οι γνωριμίες από τα ηλεκτρονικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν το μειονέκτημα ότι δεν είναι “ζωντανές, αυτό τις κάνει “επιφανειακές. Εμείς πιστεύουμε στην δια ζώσης επικοινωνία, όπου έχουμε τον άλλο μπροστά μας και αφού τον γνωρίσουμε, αποφασίζουμε άμεσα αν θέλουμε να δώσουμε συνέχεια η όχι. Πιστεύουμε στον διάλογο, το χιούμορ και τον πολιτισμό με σκοπό να γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι μέσα από μια ποιοτικά διαφορετική καθημερινότητα.
8. Είναι το σεξ το μυστικό για να ερωτευθεί ένας άντρας μια γυναίκα και να την θεωρήσει εκλεκτή της καρδιάς του η ισχύει ότι οι άντρες όταν το πάρουν, τελείωσε;
Στην πραγματικότητα δεν υπάρχουν “μαγικές” συμβουλές για μια γυναίκα που θέλει να κερδίσει την καρδιά ενός άνδρα και να προχωρήσει μαζί του την ζωή της. Το πιο σημαντικό είναι να είναι ο εαυτός της και να μην “υποδύεται” κάποια άλλη γιατί κάποια στιγμή θα αποκαλυφθεί και η σχέση θα έχει ημερομηνία λήξης.
9. Να εμπιστευόμαστε την “σεξουαλική χημεία” η υπάρχει πιθανότητα να περιμένουμε άδικα και να χάνουμε τον καιρό μας;
Να εμπιστευόμαστε την “σεξουαλική χημεία” όταν συνυπάρχει με κάποιους άλλους παράγοντες, όπως η επικοινωνία, ο σεβασμός, η αγάπη.Το σεξ είναι αναμφισβήτητα καθοριστικός παράγοντας για την επιτυχία μιας σχέσης. Είναι θα έλεγα η “επικοινωνία σε πρακτικό επίπεδο”. Οι γυναίκες , σήμερα, μέσα από την κοινωνική και οικονομική τους ανέλιξη,έχουν χάσει σε μεγάλο βαθμό την θηλυκότητά τους, όχι με την έννοια της αισθητικής, αλλά της συμπεριφοράς. Αυτό έχει μετατρέψει κάποιους άντρες από “κυνηγούς” σε κυνηγημένους”, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να “λειτουργήσουν” ερωτικά.
10. Ποια η πορεία σας μέχρι τώρα, από που εμπνευστήκατε να δημιουργήσετε το κλαμπ σας πριν είκοσι χρόνια, τι σας κάνει να έχετε τόση μακροβιότητα;
Η μακροβιότητα του ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ CLUB είναι το ασφαλέστερο κριτήριο της επιτυχίας του. Οφείλεται κυρίως στις ανθρωποκεντρικές αντιλήψεις μας και στον αγώνα που δίνουμε ώστε τα μέλη μας να γίνονται καλύτεροι άνθρωποι μέσα από μια ποιοτικά διαφορετική καθημερινότητα. Την δημιουργία του CLUB εμπνεύσθηκα (πριν 20 χρόνια) από αντίστοιχα clubs στην Αγγλία. Έγινε βεβαίως προσαρμογή στην Ελληνική πραγματικότητα και προστέθηκαν πολιτιστικά και ψυχαγωγικά events με σκοπό να προάγουν την επικοινωνία, την επαφή και τον πολιτισμό. Στο Club βρίσκουν οι συμμετέχοντες ένα πρόγραμμα μ 20 περίπου events το μήνα, επιλέγουν που θα παρευρεθούν και μας ενημερώνουν για να φροντίσουμε να συναντήσουν άτομα με κοινά ενδιαφέροντα.
11. Η εμπειρία σας λέει ότι για κάθε τέντζερη υπάρχει ένα καπάκι;
Αυτό ισχύει σε πολύ μεγάλο βαθμό! Συνήθως , για κάθε άτομο υπάρχει το άλλο του “μισό”, η το άλλο του “ολόκληρο”… Αυτό τουλάχιστον έχουμε διαπιστώσει μέσα από την βιωματική εμπειρία μας όλα αυτά τα χρόνια! Οταν είμαστε “χαλαροί” και δεν βλέπουμε σαν “αυτοσκοπό” τη δημιουργία σχέσης, το σύμπαν τελικά συνωμοτεί και εμφανίζεται ξαφνικά μπροστά μας ο υπέροχος εκείνος άνθρωπος που θα μας αλλάξει τη ζωή…
12. Έχουν προκύψει ενδιαφέρουσες και ευχάριστες σχέσεις ανάμεσα στα μέλη του ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ CLUB;
Παρ ότι το Club και ο σκοπός του είναι να έρχονται σε επαφή άτομα με κοινά ενδιαφέροντα μέσα από συναντήσεις ψυχαγωγικού και πολιτιστικού χαρακτήρα, εντούτοις καθημερινά ακούω ευχάριστες ιστορίες πολύ ρομαντικές ατόμων που γνωρίστηκαν στο Club και πλέον προχωράνε μαζί στη ζωή.
Συνέντευξη της Τόνιας Γερακάρη, συμβούλου ανθρωπίνων σχέσεων και ιδρύτριας και Προέδρου του κοινωνικού δικτύου ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ club
_Συνέντευξη από τον Κύρο Δημάκη_
Ακολουθήστε το Kalithea Press στο Google News Feed, για να ενημερώνεστε σωστά και έγκαιρα