Απέδωσαν καρπούς οι αντιδράσεις και οι διαμαρτυρίες της τοπικής αυτοδιοίκησης, των εργαζομένων, των φορέων και των πολιτών, καθώς η Επιτροπής Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων (ΕΣΑΛ) απέρριψε την πρόταση για επέκταση του container terminal με τη δημιουργία τέταρτης προβλήτας που είχε συμπεριληφθεί στο νέο master plan του ΟΛΠ.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η πρόταση κρίθηκε από τα μέλη της ΕΣΑΛ μη υλοποιήσιμη, καθώς δεν είναι ώριμες οι συνθήκες.
Ωστόσο ούτε το άλλο έργο που αφορούσε την επέκταση του car terminal στον Νέο Μόλο Δραπετσώνας δεν πρόκειται να υλοποιηθεί, επειδή ο ΟΛΠ δεν το έθεσε για συζήτηση στη σημερινή συνεδρίαση της ΕΣΑΛ. Ο Νέος Μόλος Δραπετσώνας παραμένει ως έχει για αποκλειστική χρήση της ναυπηγοεπισκευής και της ακτοπλοΐας.
πηγή: https://www.efsyn.gr