ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΠΑΝΤΕΛΙΔΗΣ

Το τελευταιο του τραγουδι “Θυμάμαι στο κρεβάτι μας να δείχνεις σκεπτική,
ακόμη και πλευρό γυρίζαμε κι ίσως γνωρίζαμε και οι δυο τι θα συμβεί.

Θυμάμαι το κινητό σου να κοιτάς κάθε πρωί, μήπως και μήνυμα σου έστειλε κι ίσως κρυφά και να απάνταγες μπορεί.

Δεν τον ξεπέρασες ποτέ σ’ ό,τι ζητούσε έλεγες ναι, μάλλον σπουδαίος θα ‘ναι,
μες τη δική του αγκαλιά αισθάνεσαι πιο ζεστασιά για ‘σένα δεν φοβάμαι,
θα σε προσέχει όπως εγώ κι αν ξαναγύριζες εδώ ο ίδιος πάλι θα ‘μαι.

Θυμάμαι στο κρεβάτι μας να δείχνεις σκεπτική, ακόμη και πλευρό γυρίζαμε κι ίσως γνωρίζαμε και οι δυο τι θα συμβεί.

Θυμάμαι το κινητό σου να κοιτάς κάθε πρωί, μήπως και τάχα ενδιαφέρθηκε μα πώς σου φέρθηκε ξεχνάς σε μια στιγμή.

Δεν τον ξεπέρασες ποτέ σ’ ό,τι ζητούσε έλεγες ναι, μάλλον σπουδαίος θα ‘ναι,
μες τη δική του αγκαλιά αισθάνεσαι πιο ζεστασιά για ‘σένα δεν φοβάμαι,
θα σε προσέχει όπως εγώ κι αν ξαναγύριζες εδώ ο ίδιος πάλι θα ‘μαι.

Θυμήσου όμως το όνειρο που μέσα μου πεθαίνει, όλα τα όνειρα μαζί. Και η καρδιά που με πεθαίνει κι όμως δεν τελειώνει, θα σ’ αγαπώ για μια ζωή”.

 

Σαν σήμερα  έφυγε μετά από τροχαίο ο Παντελής Παντελίδης ακόμα και σήμερα ομως παραμένει με τη φωνή του κοντά και εχει καταφέρει στη σύντομη ζωή του να μην τον εχει ξεχάσει ο κόσμος ,γεγονός που φαίνεται από τις σελίδες στο fb που είναι αφιερωμένες σε αυτόν…Ας θυμηθούμε ποιος ήταν και τι έγινε εκείνο το μοιραίο βράδυ σύμφωνα με το πόρισμα .

Γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Νέα Ιωνία Αττικής. Έπαιζε από 7 ετών ποδόσφαιρο, αγωνιζόταν ως επιθετικός και κατάφερε να φτάσει σε επαγγελματικό επίπεδο. Στα 17 του οι γιατροί του διαπίστωσαν ότι έπασχε από μυοκαρδιοπάθεια και έτσι αποφάσισε να σταματήσει το ποδόσφαιρο. Aφού έδωσε Πανελλήνιες, μπήκε στη Σχολή Μονίμων Υπαξιωματικών Ναυτικού (ΣΜΥΝ), όπου εργαζόταν ως υπαξιωματικός. Mετά από 10 χρόνια στο Πολεμικό Ναυτικό, αποφάσισε να παραιτηθεί για να πραγματοποιήσει το μεγάλο του όνειρο, να γίνει τραγουδιστής, αν και δεν είχε σχετικές σπουδές και ήταν αυτοδίδακτος, έμαθε μόνος του να παίζει κιθάρα, την οποία του την έκανε δώρο ο πατέρας του, γιατί πήρε καλούς βαθμούς στο σχολείο. Ξεκίνησε να παίζει κιθάρα σε ηλικία 11 ετών, στα 13 του έγραψε τα πρώτα του τραγούδια και σε ηλικία 14-15 χρονών τα ερμήνευε με την κιθάρα του. Ακόμη, διατηρούσε με την οικογένειά του ένα πρακτορείο ΟΠΑΠ στη Νέα Ιωνία. Ήταν επίσης φίλαθλος της ΑΕΚ.

Για τέσσερα χρόνια τραγουδούσε σε μικρά κέντρα ενώ παράλληλα εργαζόταν στο Πολεμικό Ναυτικό. Επίσης, βιντεοσκοπούσε τραγούδια τα οποία έγραφε και ερμήνευε μόνος του με την κιθάρα του και οι φίλοι του τα ανέβαζαν στο Υoutube μέσω του οποίου έγινε γνωστός. Το 2012 ο Κώστας Μπερτάκης τον έφερε σε επαφή με τον Βασίλη Καρρά και αποφάσισαν να κλείσουν συμβόλαιο για το σχήμα “ΚΑΡΡΑΣ – ΠΑΟΛΑ – ΠΑΝΤΕΛΙΔΗΣ” στο Teatro music hall. Τότε ο Παντελής Παντελίδης αποφασίζει να παραιτηθεί από το Πολεμικό Ναυτικό για να ακολουθήσει το όνειρο του που είχε ήδη αρχίσει να γίνεται πραγματικότητα. Η πρώτη του δισκογραφική δουλειά ήταν ο δίσκος με τίτλο Αλκοολικές οι νύχτες που κυκλοφόρησε το 2012 και έγινε διπλά πλατινένιος. Μεγάλη επιτυχία του είναι το τραγούδι Δεν ταιριάζετε σου λέω, ενώ στο δίσκο περιλαμβάνονται ακόμη τα τραγούδια ΣυνοδεύομαιΠάμε στοίχημα θα ΞαναρθείςΠαραμυθιάζομαι και Λιώμα σε γκρεμό που γνώρισαν επιτυχία στο ραδιόφωνο. Ο ίδιος είχε δηλώσει ότι τα τραγούδια του τα γράφει εμπνεόμενος από προσωπικά βιώματα ή από ιστορίες κοντινών του προσώπων. Είχε μεγάλη αδυναμία στην μητέρα του Αθηνά, για την οποία έχει γράψει και ένα τραγούδι με το όνομά της. Εμφανιζόταν πάντα με τον κιθαρίστα Στέλιο Μπινιάρη και στο τουμπερλέκι με τον φίλο του Δημήτρη Χορινό. Στις 31 Οκτωβρίου 2013 κυκλοφόρησε το δεύτερο άλμπουμ του με τίτλο Ουράνιο τόξο που του λείπανε 2 χρώματα. Το 2014 κυκλοφόρησε το τρίτο άλμπουμ του με τίτλο “Πανσέληνος και κάτι Εισ-Πνοή” (Α’ Μέρος). Το 2015 κυκλοφόρησε το τέταρτο άλμπουμ του με τίτλο “Πανσέληνος και κάτι Εκ-Πνοή” (Β’ Μέρος).

Κατά τη διάρκεια της παρουσίας του στο μουσικό χώρο, ηχογραφήθηκαν σε studio 48 τραγούδια τα οποία είχε γράψει ο ίδιος, εκ των οποίων τα 6 τραγούδησαν άλλοι καλλιτέχνες όπως η Πάολα, ο Γιάννης Πλούταρχος, η Ελένη Χατζίδου, η Αμαρυλλίς και η Ειρήνη Παπαδοπούλου.

Τέσσερις μήνες μετά τον θάνατό του κυκλοφορεί ένα από τα τραγούδια του το «Θυμάμαι» και 10 μήνες μετά το «Άλλη Μια Ευκαιρία» που δεν είχαν δισκογραφηθεί όσο ήταν εν ζωή. Στις 18 Φεβρουαρίου 2017, έναν χρόνο μετά τον θάνατο του, κυκλοφόρησε ένα άλλο ακυκλοφόρητο τραγούδι του το «Καράβια στον Βυθό», το οποίο διατηρεί πανελλήνιο ρεκόρ προβολών στο ελληνικό YouTube σε 24 ώρες αφού ξεπέρασε μέσα σε μόλις 1 ημέρα τις 1.000.000 προβολές. Μερικούς μήνες αργότερα, στις 27 Οκτωβρίου, κυκλοφόρησε το τραγούδι «Θα ζω» από την Αμαρυλλίδα και την 1η Δεκεμβρίου άλλο ένα κομμάτι του, το «Να ‘σαι καλά». Στις 25 Μαΐου 2018 κυκλοφόρησε νέο τραγούδι του Παντελή Παντελίδη με τίτλο “Πάλι Πάλι” το πέμπτο κατά σειρά μετά τον θάνατό του. Στις 20 Δεκεμβρίου 2018 κυκλοφόρησαν δύο νέα τραγούδια, το “Αχ και να ‘ξερα πού να ‘σαι” και το “Κάνε τα πάντα απόψε”, τα οποία συμπεριλήφθηκαν στο νέο άλμπουμ “Αχ και να ‘ξερα πού να ‘σαι”.

Ο Παντελής Παντελίδης σκοτώθηκε τις πρώτες πρωινές ώρες στις 18 Φεβρουαρίου 2016 σε τροχαίο δυστύχημα σε ανισόπεδο κόμβο στην Λεωφόρο Βουλιαγμένης ενώ οδηγούσε  αυτοκίνητο Mercedes W164 ML 63 AMG το οποίο έφυγε από την πορεία του, προσκρούοντας στις προστατευτικές μπάρες. Αφού οι τεχνικοί της τροχαίας τον απεγκλώβισαν από το όχημα, μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Ασκληπιείο Βούλας όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του

Η κηδεία του πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 20 Φεβρουαρίου, στην εκκλησία του Αγίου Σπυρίδωνος της Νέας Ιωνίας· νωρίτερα η σορός του τέθηκε σε λαϊκό προσκύνημα. Ο Παντελίδης κηδεύτηκε στο κοιμητήριο Μεταμόρφωσης.

Τρεις μήνες μετά το τροχαίο, οι τοξικολογικές εξετάσεις έδειξαν πως ο τραγουδιστής ήταν υπό την επήρεια μεγάλης ποσότητας αλκοόλ, με το επίσημο ιατρικό ανακοινωθέν να κάνει λόγο για 2,72 μιλιγκράμ (mg) αλκοόλ στο αίμα του. Τον Οκτώβριο του 2017 το εισαγγελικό πόρισμα έδειξε ότι ήταν ο οδηγός του αυτοκινήτου και η υπόθεση του δυστυχήματος μπήκε στο αρχείο.

Ο Παντελής Παντελίδης βραβεύτηκε στην 10η απονομή των μουσικών βραβείων MAD το 2013 για τον καλύτερο πρωτοεμφανιζόμενο καλλιτέχνη. Το 2014 κερδίζει στην ίδια εκδήλωση το ειδικό βραβείο mad greekz για το τραγούδι “Όνειρο ζω”.

Στη 12η απονομή των μουσικών βραβείων MAD του 2015 κερδίζει το βραβείο για τον “καλύτερο καλλιτέχνη έντεχνης ή λαϊκής μουσικής” και το ειδικό βραβείο mad greekz για το τραγούδι “Γίνεται”.

Ο Παντελίδης αναδείχθηκε χάρη στην ψήφο του κοινού ως ο “καλύτερος άνδρας καλλιτέχνης του 2016” στα MAD Video Music Awards. Το βραβείο του παρέλαβαν τα αδέρφια και οι φίλοι του τραγουδιστή εκφράζοντας παράλληλα την ευχαρίστηση τους για την υποστήριξη του κόσμου στα τέσσερα χρόνια πορείας του.

Το 2017 το “Θυμάμαι” του Παντελή Παντελίδη βραβεύτηκε ως “το τραγούδι της χρονιάς” στα MAD Video Music Awards.

Το 2018 το “Καράβια στο βυθό” του Παντελή Παντελίδη ήταν υποψήφιο ως “το τραγούδι της χρονιάς” στα MAD Video Music Awards, χωρίς να καταφέρει να κερδίσει το βραβείο.

 

 

Το «μυστήριο» για το ποιος οδηγούσε και το όχημα και τα νέα δεδομένα στην υπόθεση.

Αποκαλυπτικά στοιχεία για τις συνθήκες του τροχαίου δυστυχήματος του Παντελή Παντελίδη, προκύπτουν μέσα από το πόρισμα – έκθεση πραγματογνωμοσύνης που ολοκληρώθηκε πριν μία εβδομάδα και μπήκε στη δικογραφία της υπόθεσης.

Μέσα από τις 200 σελίδες του πορίσματος που έφερε στη δημοσιότητα το protothema.gr φαίνεται ότι το κοντέρ του μαύρου Mercedes έδειχνε ταχύτητα μεγαλύτερη των 118 χιλιομέτρων την ώρα, δεν υπήρχαν ίχνη φρεναρίσματος, το όχημα έφυγε από το δρόμο χωρίς να υπάρξει παρεμβολή άλλου αυτοκινήτου και ως αιτία του τροχαίου παρουσιάζεται ο ανθρώπινος παράγοντας και όχι κάποια μηχανική βλάβη ή κατασκευαστικό λάθος του δρόμου. Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο όμως είναι ότι δεν προσδιορίζεται ποιος ήταν ο οδηγός του οχήματος, αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι “το τροχαίο δυστύχημα, οφείλεται μόνο σε ανθρώπινο παράγοντα και συγκεκριμένα σε όποιον οδηγούσε το ΙΚΥ- 4245 Ι.Χ αυτοκίνητο τη στιγμή του δυστυχήματος”. Σύμφωνα με το πόρισμα, “όποιος οδηγούσε, αφού αρχικά εκινείτο επί της γέφυρας εξόδου του πρώην ανατολικού αερολιμένα Αθηνών προς τη λεωφόρο Βουλιαγμένης με κατεύθυνση προς Αθήνα για κάποιο λόγο έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου και συγκρούστηκε με τον εμπρόσθιο δεξιό τροχό πάνω στο υπερυψωμένο τσιμεντένιο τοιχίο”. Με απλά λόγια οι πραγματογνώμονες δεν ήταν σε θέση να προσδιορίσουν αν ο Παντελής Παντελίδης οδηγούσε το αυτοκίνητο και απλώς αρκούνται στο να αναφέρουν ότι στην αυτοψία της Τροχαίας αναφέρεται ως οδηγός ο τραγουδιστής.

Με ταχύτητα μεγαλύτερη των 118 χιλιομέτρων

Υπολογίζοντας με μαθηματικό τρόπο τις δυνάμεις που αναπτύχθηκαν από τις παραμορφώσεις του αυτοκινήτου οι πραγματογνώμονες κατέληξαν στο ποια ήταν η ελάχιστη ταχύτητα με την οποία κινούνταν το μαύρο Mercedes. Όπως αναφέρει το πόρισμα, “έχοντας υπόψη όλα τα παραπάνω υπολογίστηκε ότι η ελάχιστη ταχύτητα με την οποία κινούνταν το αυτοκίνητο τη στιγμή του δυστυχήματος ήταν 118 χιλιόμετρα την ώρα. Από τον λεπτομερή μακροσκοπικό – οπτικό έλεγχο προκειμένου να εξεταστούν τα συστήματα διεύθυνσης, ανάρτησης και λοιπά συστήματα για να διαπιστωθεί αν αυτά λειτουργούσαν κανονικά πριν το δυστύχημα δεν διαπιστώσαμε ότι υπήρχαν προβλήματα στα συστήματα του αυτοκινήτου”. Σημαντικό είναι το σημείο που αναφέρεται ότι ο οδηγός δεν προσπάθησε να φρενάρει αλλά “έφυγε”με πολλά χιλιόμετρα στη στροφή γράφοντας χαρακτηριστικά ότι “Ίχνη τροχοπέδησης ή ίχνη πλάγιας ολίσθησης δεν βρέθηκαν στο σημείο του δυστυχήματος”. Μάλιστα σε ότι έχει να κάνει με την κατάσταση του οδοστρώματος το πόρισμα αναφέρει πως “Δεν διαπιστώσαμε στοιχεία ούτε υπήρχαν ευρήματα όπως φθορές, ρηγματώσεις, λακούβες ή ανωμαλία επί του οδοστρώματος που να μας οδηγούν στην ακαταλληλότητα ή επικινδυνότητα του οδοστρώματος για την κυκλοφορία των οχημάτων”. Παράλληλα, τα ελαστικά του αυτοκινήτου όπως αναφέρουν οι πραγματογνώμονες στο πόρισμα ήταν σε καλή κατάσταση, από την έκθεση των κεντρικών της Mercedes στη Γερμανία που περιλαμβάνει το πόρισμα δεν φαίνεται να υπήρξε κάποια εμπλοκή στη λειτουργία του αυτοκινήτου και έτσι καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι το δυστύχημα οφείλεται μόνο σε ανθρώπινο παράγοντα.“Τα πιθανά αίτια που προκάλεσαν την εκτροπή από την κανονική πορεία του οχήματος κατά την άποψη μας ήταν τα ακόλουθα.1) Κάποιο πρόβλημα που παρουσιάστηκε στον οδηγό όπως ξαφνικό πρόβλημα υγείας, ζάλη, καρδιακό επεισόδιο, επιληπτικό επεισόδιο, κατανάλωση ποσότητας αλκοόλ, χρήση απαγορευμένων ουσιών. 2) Κόπωση ή υπνηλία του οδηγού, στιγμιαία απόσπαση προσοχής όπως κινητό τηλέφωνο, τυχόν ακατάλληλη ταχύτητα που είχε αναπτύξει ο οδηγός”.

πηγη ΑΝΤ1 wikipedia

Facebook Comments Box



Ακολουθήστε το Kalithea Press στο Google News Feed, για να ενημερώνεστε σωστά και έγκαιρα

διάβασε και αυτό  Αύξηση των θέσεων για το νέο πρόγραμμα κατάρτισης ΟΑΕΔ – Cisco στην κυβερνοασφάλεια

Απάντηση

Recommended
Σε εξέλιξη οι απεργιακές κινητοποιήσεις που  έχουν προγραμματιστεί για σήμερα…
Cresta Posts Box by CP
Content | Menu | Access panel
Αρέσει σε %d bloggers: