Νέα ενημερωτική καμπάνια για τον κορονοϊό που θα ξεκινήσει τον επόμενο μήνα, προανήγγειλε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Στέλιος Πέτσας.

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Στέλιος Πέτσας, ανακοίνωσε πως τον επόμενο μήνα ξεκινάει νέα καμπάνια με τηλεοπτικά σποτ για την ευαισθητοποίηση και ενεργοποίηση των πολιτών στα μέτρα προστασίας του  COVID ενόψει του δεύτερου κύματος της πανδημίας. Η νέα καμπάνια ενημέρωσης, Θα είναι όπως το ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ θα γίνει μέσω σποτ που θα προβληθούν από τα ΜΜΕ της χώρας. Το ποσό που θα διατεθεί για αυτή την καμπάνια θα είναι 2 εκατομμυρίων ευρώ συν το ΦΠΑ, καθώς η αντίστοιχη καμπάνια στην πρώτη φάση, αποδείχθηκε ιδιαίτερα ωφέλιμη ήταν και έσωσε ζωές.

Όσον αφορά την κριτική που δέχθηκε από κόμματα της αντιπολίτευσης, που επισημαίνουν «γιατί δεν προχωράει με τη μέθοδο των δωρεάν τηλεοπτικών μηνυμάτων που είναι υποχρεωμένα τα πανελληνίας εμβέλεια κανάλια να προβάλουν», ο κ. Πέτσας διευκρίνισε πως «τα δωρεάν μηνύματα είναι χρήσιμα, αλλά αυτά θα πρέπει να τα δούμε και ως την αποτελεσματικότητά τους».

Έδωσε ως παράδειγμα τα δωρεάν μηνύματα του Υπουργείου Παιδείας για την πανδημία στο άνοιγμα των σχολείων και σε τι ώρες και με ποια συχνότητα αυτά προβλήθηκαν από τα ΜΜΕ, παραδεχόμενος, ουσιαστικά, την αποτυχία της κυβέρνησης σε αυτόν τον τομέα προβολής.

Μάλιστα, ο κ. Πέτσας τόνισε πως για τις καμπάνιες ενημέρωσης θα υπάρξει ανάδοχος, ενώ η έκπτωση στη διαφήμιση θα συμβάλει στην αύξηση της καταναλωτικής δαπάνης και αυτό δεν θα κοστίσει τελικά ούτε ένα ευρώ στο κράτος.

Facebook Comments Box

Απάντηση