Κατά την γνώμη μου ιδανικότερος δάσκαλος είναι αυτός που αγαπάει αυτό που κάνει. Να συζητά με τα παιδιά, να λύνει τα προβλήματα και τις απορίες τους. Να είναι ευγενικός, να έχει υπομονή και επιμονή, να μην ξεχωρίζει καλούς και κακούς μαθητές και να επιβραβεύει κάθε προσπάθεια τους. Επίσης να κάνει ό,τι μπορεί για να καταλαβαίνουν τα παιδιά το μάθημα, να καθοδηγεί τα παιδιά και να τους δίνει χρήσιμες συμβουλές ώστε να τα βοηθήσει να γίνουν καλύτεροι και σπουδαιότεροι από εκείνον.
Πολατίδης Βασίλης Α3
Ιδανικός δάσκαλος, κατά τη γνώμη μου, είναι αυτός ο οποίος επικοινωνεί σωστά με τα παιδιά και είναι αγαπητός. Που μπορεί να κάνει το μάθημα κατανοητό, εύκολο και ευχάριστο. Ένας δάσκαλος επικοινωνιακός αλλά και αυστηρός, όταν χρειάζεται. Επίσης να είναι προσιτός στους μαθητές, να μην τον φοβούνται για τυχόν απορίες και πέρα από μάθημα να γίνονται και συζητήσεις που θα δίνουν χρήσιμες πληροφορίες στα παιδιά. Να προσπαθεί να κάνει ακόμα και τους αδιάφορους για το μάθημα να ενδιαφερθούν, να εισάγει νέες μεθόδους βασισμένες στις απαιτήσεις της εποχής σύμφωνα πάντα και με την ταχύτατη ανάπτυξη της τεχνολογίας.
Να βρίσκεται κοντά στους μαθητές του και να προσπαθεί να τους κάνει χρήσιμους στην κοινωνία. Επιπλέον, θα πρέπει οι στόχοι μαθητών και δασκάλων να είναι κοινοί. Να ενδιαφέρονται όλοι για τη σωστή διδασκαλία του μαθήματος ακόμα και οι μαθητές να παρουσιάζουν τις ιδέες τους για να γίνεται το μάθημα ευχάριστο. Να δίνονται περισσότερες ασκήσεις στο σχολείο παρά στο σπίτι έτσι ώστε να αναπτυχθεί πνεύμα ομαδικότητας και συνεργασίας. Ακόμα και τα παιδιά πρέπει να πάψουν να τα θέλουν όλα δικά τους και να τα βάζουν με τον δάσκαλο. Από τα σχολεία πρέπει να εκλείψει η εντύπωση του κακού και απρόσιτου δασκάλου και επιτέλους να φτιάξουν οι σχέσεις μαθητών-δασκάλων.\
Μέτσιου Ζωή Α3
(Για την αντιγραφή Παπαδοπούλου Ευαγγελία Β4)