Ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Μυκόνου, απογευματινές ώρες χθες, ότι το Ε/Γ-Τ/Χ ”ΣΟΥΠΕΡΚΑΤ” Ν.Π. 12518, ενώ βρισκόταν στη θαλάσσια περιοχή έξω από το Νέο Λιμένα Μυκόνου λίγο μετά τον απόπλου του για Ίο – Θήρα – Φολέγανδρο – Μήλο – Σίφνο – Πειραιά, χρήζει συνδρομής από ρυμουλκό.

Στο σημείο έσπευσε το Ρ/Κ ”ΧΡΗΣΤΟΣ XLI” Ν.Π. 12492 από το οποίο το ”ΣΟΥΠΕΡΚΑΤ” ρυμουλκήθηκε στο νέο Λιμένα Μυκόνου, όπου προσέδεσε με ασφάλεια και αποβιβάστηκαν οι εκατόν τριάντα ένας (131) επιβάτες.

Κατόπιν διενέργειας επιθεώρησης από το Τοπικό Κλιμάκιο Επιθεώρησης Πλοίων, διαπιστώθηκε η απώλεια ηλεκτρικού σήματος (επικοινωνίας) μεταξύ των χειριστηρίων γέφυρας και των αριστερών υδροπροωθητήρων.

Από το Λιμεναρχείο Μυκόνου αρχικά απαγορεύτηκε ο απόπλους του πλοίου και το επιβατικό κοινό προωθήθηκε στους προορισμούς τους με μέριμνα της πλοιοκτήτριας εταιρείας, ενώ στη συνέχεια, κατόπιν προσκόμισης βεβαίωσης διατήρησης κλάσης από τον παρακολουθούντα νηογνώμονα, του επετράπη και το ”ΣΟΥΠΕΡΚΑΤ” απέπλευσε την 19:50 προς συνέχιση του προγραμματισμένου δρομολογίου του.

Ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Κεφαλληνίας, μεσημβρινές ώρες χθες, ότι στο Ε/Γ-Ο/Γ ”ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΛΒΟΣ” Ν.Π. 10801 το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από Πάτρα για Σάμη – Ιθάκη – Σάμη Κεφαλληνίας, δεν λειτουργούσε ο κλιματισμός.

Με τον κατάπλου του πλοίου στο λιμένα Σάμης Κεφαλληνίας, διαπιστώθηκε από το Τοπικό Κλιμάκιο Επιθεώρησης Πλοίων βλάβη στον ηλεκτροκινητήρα μονάδας κλιματισμού, ενώ από το Λιμεναρχείο Κεφαλληνίας απαγορεύτηκε ο απόπλους του μέχρι προσκόμισης βεβαίωσης αποκατάστασης βλάβης από τον παρακολουθούντα νηογνώμονα.

Facebook Comments Box

Απάντηση